Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής εντός 20 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβατε.
Είναι απαραίτητο μέσα στο δέμα της επιστροφής να συμπεριλάβετε τη φόρμα επιστροφής. Το ειδικό αυτό έντυπο επιστροφής υπήρχε στο αρχικό πακέτο που λάβατε.
Στην περίπτωση που δεν έχετε πλέον το συγκεκριμένο έντυπο, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το customer support στο email ή στο
Προϊόντα τα οποία δεν βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση, δεν είναι δυνατό να επιστραφούν. Ως αρχική, ορίζεται η κατάσταση κατά την οποία το προϊόν είναι αφόρετο με τις ειδικές σημάνσεις ή τα προστατευτικά υγιεινής σε περίπτωση μαγιό ή εσωρούχου.
Αλλαγή μέσω Courier
Δεν πραγματοποιούνται αλλαγές χέρι με χέρι.
Τα βήματα για να κάνετε την αλλαγή σας είναι τα παρακάτω:
Τα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση.
⦁ Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η κατοχή της απόδειξης αγοράς του προϊόντος και η φόρμα επιστροφής συμπληρωμένη.
⦁ Για να πραγματοποιηθεί η αλλαγή σας θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μέσω email στο είτε με μήνυμα στο Instagram/Facebook.
⦁ Η πρώτη αλλαγή πραγματοποιείται δωρεάν! Για κάθε επόμενη αλλαγή στην ίδια παραγγελία, υπάρχει αυτόματη χρέωση μεταφορικών (5,00€ / αποστολή).
Αλλαγή με Box Now
Επέστρεψε το δέμα σου εύκολα και γρήγορα με BOX NOW!
Όποια μεταφορική και να έχεις χρησιμοποιήσει κατά την αγορά σου, μπορείς να επιστρέψεις την παραγγελία σου με την BOX NOW. Βρες την κοντινότερη θυρίδα δίπλα σου και ολοκλήρωσε την επιστροφή προς εμάς εύκολα και γρήγορα. Απλά πάτησε το παρακάτω κουμπί για να ξεκινήσεις τη διαδικασία επιστροφής.
ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΚΟΥΠΟΝΙ:
Μπορείτε να επιλέξετε ένα πιστωτικό κουπόνι για να χρησιμοποιήσετε για μια νέα παραγγελία. Ο κωδικός του πιστωτικού κουπονιού θα έχει την ίδια αξία με τα προϊόντα που επιστρέφετε. Θα λάβετε τον κωδικό μέσω email, μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία παραλαβής του δέματος σας. Μπορείτε να εισάγετε τον κωδικό στο ειδικό πεδίο κατά την ολοκλήρωση της νέας παραγγελίας. Ο κωδικός παραμένει ενεργός για 18 μήνες.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ:
Μπορείτε να επιλέξετε την επιστροφή χρημάτων για την παραγγελία σας. Η διαδικασία ολοκληρώνεται εντός 20 εργάσιμων ημερών, ανάλογα με τον τρόπο που πραγματοποιήθηκε η πληρωμή. Αφού ολοκληρωθεί η επιστροφή χρημάτων, θα λάβετε επιβεβαίωση μέσω email. Το κόστος μεταφορικών για την επιστροφή (5€) θα αφαιρείται από το ποσό που θα επιστραφεί.
* Επιστροφές δεν θα γίνονται δεκτές με χρέωση παραλήπτη ή χωρίς επικοινωνία με το αρμόδιο τμήμα επιστροφών.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
•Στην περίπτωση που θέλετε να κάνετε
επιστροφή προϊόντος δεν υφίσταται η αλλαγή με εκπτωτικό προϊόν. Ισχύει και για τις ημερήσιες προσφορές & bazaar μέσω των social media. (Facebook/Instagram)
• Στην περίπτωση που αιτηθείτε πίστωση (κωδικό κουπονιού) θα λάβετε email, με το «πιστωτικό κουπόνι» σας κατόπιν παραλαβής της επιστροφής σας. Το ποσό που αντιστοιχεί στο κουπόνι θα είναι διαθέσιμο για να κάνετε καινούργια παραγγελία. Το ποσό που θα σας πιστωθεί είναι ίσο με την αξία αγοράς των επιστρεφόμενων προϊόντων (δεν συμπεριλαμβάνονται άλλα έξοδα που τυχόν έχετε πληρώσει).
•Στην περίπτωση που αιτηθείτε επιστροφή χρημάτων (υπαναχώρηση) υπάρχει κόστος μεταφορικών επιστροφής που ανέρχεται στα 5€ (πέντε ευρώ). Το ποσό αυτό θα σας αφαιρεθεί κατά τη διαδικασία επιστροφής των χρημάτων.Το τελικό ποσό της επιστροφής θα σας κατατεθεί στον λογαριασμό που θα μας δώσετε ή απευθείας στην κάρτα που χρησιμοποιήσατε κατά την αγορά σας, ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής της αρχικής σας παραγγελίας. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο για την αξία των προϊόντων (δεν συμπεριλαμβάνονται άλλα έξοδα που τυχόν έχετε πληρώσει).
• Θα πρέπει τα προϊόντα να βρίσκονται σε άρτια κατάσταση, πλήρη και χωρίς φθορές, όπως τα παραλάβατε και να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (με τα καρτελάκια των ρούχων και τη ζελατίνα τους σε Ρούχα & Αξεσουάρ ετσι ώστε να μεταφερθούν με ασφάλεια και να αποφευχθεί οποιαδήποτε φθορά.
• Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν επικοινωνίας μαζί μας. Η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές ή φθορές των προϊόντων μετά τη χρήση τους και δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση σε αντικατάσταση αυτών.
• Στην περίπτωση που επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε άλλη μεταφορική της επιλογής σας, κατά παράβαση του παραπάνω, θα επιβαρυνθείτε εξ ‘ολοκλήρου το κόστος των μεταφορικών το οποίο και θα καταβάλετε στην μεταφορική εταιρεία που θα επιλέξετε την στιγμή της αποστολής του δέματος. Για να μην υπάρξει η χρέωση των 5€, θα πρέπει να μας έχετε ενημερώσει γραπτώς με ηλεκτρονική αλληλογραφία (στο email ) κατά την αποστολή του δέματος. Σε αυτό το email θα πρέπει να μας παρέχετε τον αριθμό αποστολής του δέματος, τη μεταφορική εταιρεία με την οποία έχει σταλεί το δέμα, καθώς και την απόδειξη πληρωμής της αποστολής. Μόνο σε αυτήν την περίπτωση, η εταιρεία μας δεν θα σας επιβαρύνει με το κόστος των μεταφορικών (5€) κατά τη διαδικασία επιστροφής των χρημάτων. Σε κάθε άλλη περίπτωση, όπως μη έγκαιρης ή ελλιπούς ενημέρωσης, η εταιρεία μας θα σας επιβαρύνει εξ ολοκλήρου με το κόστος των μεταφορικών (5€) σύμφωνα με τη συνήθη και μοναδικά αποδεκτή διαδικασία. Το τελικό ποσό της επιστροφής θα σας κατατεθεί στον λογαριασμό που θα μας δώσετε ή απευθείας στην κάρτα που χρησιμοποιήσατε κατά την αγορά σας, ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής της αρχικής σας παραγγελίας. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο για την αξία των προϊόντων (δεν συμπεριλαμβάνονται άλλα έξοδα που τυχόν έχετε πληρώσει).
• Για την επιστροφή ή αντικατάσταση του εμπορεύματος θα λαμβάνεται υπόψη η αξία που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς.
• Στα μαγιό δεχόμαστε αλλαγές υπό την προϋπόθεση πως δεν έχει αφαιρεθεί το αυτοκόλλητο υγιεινής.
• Η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται εντός 20 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων που επιστρέφετε. Η κατάθεση των χρημάτων γίνεται από λογαριασμό μας στην Εθνική Τράπεζα. Ενδέχεται να υπάρξουν κρατήσεις από την τράπεζα σας, και ενδεχόμενη καθυστέρηση, στην περίπτωση που ο λογαριασμός σας είναι σε τρίτη τράπεζα, εκτός της Εθνικής Τράπεζας. Η εταιρεία μας δεν υποχρεούται να καλύψει τα έξοδα που χρεώνει (κατά τη συνήθη πρακτική των τραπεζών) ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός που συνεργάζεται ο πελάτης κατά την λήψη των ποσών που επιστρέφονται.
• Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία οφείλει να επιστρέψει το δέμα πίσω στον καταναλωτή ή να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος.
• Στις περιπτώσεις εκείνες στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα μας, σας παραδόθηκαν προϊόντα σε διαφορετικό σχέδιο ή μέγεθος από αυτό της παραγγελίας ή υπάρχει ελάττωμα μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα χωρίς καμία επιβάρυνση.
• Στην περίπτωση που προσφέρεται ένα προϊόν ως δώρο σε μια προσφορά (πχ.) 3+1 δώρο, δεν προβλέπεται η έκδοση πιστωτικού κουπονιού για αυτό, καθώς το δώρο αυτό έχει μηδενική αξία (0,01€). Στην περίπτωση που επιθυμείτε να σας επιστραφούν τα χρήματα της συναλλαγής σας, θα χρειαστεί να μας επιστρέψετε το προϊόν που έχετε λάβει ως δώρο (αφορά τις περιπτώσεις που η επιστροφή χρημάτων είναι μερική ή ολική).